صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه لیزر خانگی تک کاره

توضیحات محصول

دستگاه لیزر خانگی تک کاره Deess (دستگاه رفع چین و چروک)

امروزه دیگر مانند گذشته برای از بین بردن موهای زائد، استفاده از روش های پر خطر و مضر مانند تیغ ، ژیلت ، انواع موبرها ، اپیلاسیون و .. توصیه نمی شود. زیرا در این روش ها علاوه بر رشد مجدد موهای زائد بدن، مضرات مختلفی برای پوست بدن شما نیز ایجاد می شود که ممکن است باعث افزایش چین و چروک پوست نواحی مختلف بدن شده و با گذشت زمان از شادابی و طراوت پوست شما بکاهد.

دستگاه لیزر خانگی تک کاره

دستگاه لیزر خانگی تک کاره

رفع موهای زائد با لیزر، روشی است که امروزه کمتر کسی از آن بی خبر است. با استفاده از لیزر می توان موهای زائد بدن را به طور کامل و برای همیشه از بین برد اما بد نیست کمی در مورد هزینه لیزر موهای زائد صحبت کنیم. چرا که در جامعه ما این هزینه ها بسیار بسیار بالاست و شما باید مبالغ هنگفتی بابت از بین بردن موهای زائد پرداخت کنید

اگر کمی پرس و جو کنید با قیمت های سرسام آور مراکز زیبایی جهت انجام لیزر موهای زائد مواجه خواهید شد که مطمئنا افراد بسیاری توان پرداخت این هزینه را ندارند و در نتیجه ترجیح خواهند داد از این کار صرف نظر کنند. اما همه چیز به اینجا ختم نمیشود .. ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم: پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه لیزر خانگی DEESS برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن می باشد.

دستگاه لیزر خانگی تک کاره

دستگاه لیزر خانگی تک کاره

.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر خانگی تک کاره DEESS :

این دستگاه تمامی موهای زائد نواحی مختلف بدن شما را به طور کامل از بین میبرد و شما را از هر کار دیگری برای از بین بردن موهای زائد بدن مثل اپیلاسیون، استفاده از موبر ، تیغ ، ژیلت و .. بی نیاز می کند. با روش لیزر دیگر موهاش شما رشد نخواهند کرد و نیازی به اصلاح مجدد ندارید…

همانطور که اشاره کردیم در صورتی که بخواهید در یک مرکز زیبایی، از خدمات لیزر موهای زائد بدن استفاده کنید، می بایست هزینه ي گزافى برای برای این کار پرداخت کنید (برای اطمینان بیشتر میتوانید از مراکز زیبایی مختلف استعلام قیمت کنید) اما شما میتونید با درصد کمی از این هزینه، دستگاهی تهیه کنید که علاوه بر خودتان، تمامی اعضای خانواده شما نیز از این دستگاه برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده کنند. با یک تیر چندین نشان را هدف بگیرید…

یکی از مهمترین مزایای این دستگاه علاوه بر ارزانی و کارائی، قابل حمل بودن آن است که به همین سبب می توان از آن در منزل، محل کار، مسافرت و .. به سادگی استفاده کرد.

اگر صاحب آرایشگاه یا یک مرکز زیبایی هستید، این دستگاه میتواند به گسترش کسب و کار شما کمک کند به صورتی که با پرداخت هزینه بسیار کم میتوانید صاحب یک دستگاه لیزر IPL شده و به ارائه خدمات رفع موهای زائد بدن با لیزر به مشتریان خود بپردازید. و مشتریان خود را راضی نگه دارید، آرایشگاه خود را معروف کنید، شما می توانید در کنار آرایشگری به زیبایی پوست هم بپردازید!

دستگاه لیزر موهای زائد

نحوه عملکرد و کار دستگاه لیزر IPL :

این دستگاه با ساطع کردن انرژی نور تا عمق x از سطح پوست که توسط پیگمنت های رنگی فولیکول مو در زیر سطح پوست جذب شده و باعث خشک شدن فولیکول و متوقف شدن رشد مو می‌گردد.

نحوه کار با دستگاه لیزر خانگی تک کاره DEESS :

آموزش تمامی مراحل استفاده از دستگاه با جزئیات کامل همراه با تصاویر رنگی به زبان شیرین فارسی در این پکیج تعبیه شده است که استفاده از این دستگاه را به سادگی هرچه تمام تر برای شما میسر می سازد. و به آسانی و کمترین زمان ممکن نحوه کار با دستگاه را یاد خواهید گرفت و نیازی به گذراندن دوره های تخصصی نیست.

گارانتی دستگاه لیزر خانگی تک کاره:

دستگاه لیزر خانگی (رفع موهای زائد) DEESS با یک عمر ماندگاری برای شما ، دارای ۲۴ ماه (دو سال) گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. به همین دلیل می توانید با آرامش خاطر این دستگاه را سفارش داده و زیبایی خود را دو چندان کنید.

دستگاه رفع چین و چروک

مشخصات فنی دستگاه لیزر خانگی DEESS

منبع تغذیه : برق شهری – اتصال با سیم

برق ورودی : ۳۶W

میزان ولتاژ : ۱۰۰V – ۲۴۰V

میزان فرکانس : ۵۰Hz – ۶۰Hz

طول موج IPL تی پی ال : ۵۱۰nm

تعداد فلاش : مادام العمر (۱۰۰,۰۰۰ شات گارانتی شده)

.

اقلام موجود در پکیج دستگاه لیزر خانگی DEESS

  • دستگاه موبر
  • دستگاه تعیین رنگ پوست
  • دوشاخه
  • آداپتور
  • عینک محافظ
  • سواب نخی
  • دفترچه راهنمای فارسی
  • دی وی دی آموزشی
  • کیف مخملی

خرید پستی محصول

ما را در تلگرام دنبال کنید

telegram.me/kimkala

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram.com/kimkalaa


برچسب ها: فروش ویژه دستگاه لیزر خانگی تک کاره , لیزر تک کاره , فروش , ساری , خرم آباد ,