صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه لیزر خانگی چند کاره

توضیحات محصول

دستگاه لیزر خانگی چند کاره دس DEESS

در گذشته برای استفاده از خدمات زیبایی مختلف مثل جوانسازی پوست، رفع دائمی و همیشگی موهای زائد، برطرف کردن جای جوش و لک و مک و… راهی جز مراجعه به کلینیک ها و مراکز زیبایی و متخصصین پوست نداشتیم. اما خوشبختانه امروزه با پیدایش و وجود دستگاه های زیبایی خانگی، استفاده از بسیاری از خدمات زیبایی در منازل میسر است. و شما می توانید به کمک این سری از دستگاه های بسیار قدرتمند و ارزان قیمت برای خود کلنیک زیبایی خانگی راه اندازی کنید… برای خانواده و دوستان و فامیل خدمات زیبائی پوست ارائه دهید! به همین آسونی…!

دستگاه لیزر خانگی چند کاره DEESS

موهای زائد (اضافی) بدن به موهایی گفته می شود که در مواضعی از بدن ایجاد میشود که غیر عادی بوده و رنگ تیره آنها نیز این رویش غیر طبیعی را بیش تر نمایان می سازد. رویش موهای زائد (اضافی) را عمدتا در نواحی از چانه، لب فوقانی، نواحی دو طرف صورت، از محل ناف به طرف پایین و در فرورفتگی ناحیه کمر، و سایر نواحی بدن به رنگ تیره و سیاه می توان مشاهده نمود.
ریشه (پیازچه) هر مو دارای رنگدانه ای به نام ملانین بوده که در روند رشد مو، به تدریج این رنگدانه فعال گشته و تمامی بدنه یک مو را تیره و به رنگ های سیاه، قهوه ای و بلوند و… در می آورد.
مکانیسم اثر لیزر، بر بمباران و نابود ساختن رنگدانه یا ملانین موجود در ریشه مو استوار می باشد. با استفاده از این دستگاه به آسانی تمام جلوی رشد موهای زائد را در نواحی مختلف بدن بگیرید.

لیزر پوست خانگی

در اين روش با استفاده از ليزر، فوليكول موهاي زايد كاملا تخريب مي‌شود و امكان رشد موهاي زايد در آن ناحيه خاص از بين مي‌رود. اين درمان در چند مرحله و طي چند هفته انجام مي‌شود. نتيجه حاصل از اين روش در اغلب مواقع، موفقيت‌آميز و دايمي است. مشكل اصلي ليزر اين است كه هزينه زيادي به بيمار تحميل مي‌كند ( که با پیدایش لیزرهای خانگی این مشکل نیز رفع شده و شما با هزینه اندکی خدمات زیبائی را انجام خواهید داد ). ليزر، آخرين و جديدترين راه براي درمان موهاي زايد است. ولي در هر حال بايد انتظار شما از اين روش درماني هم معقول و واقع‌گرايانه باشد. پزشكان و متخصصان پوست و زیبائی معتقدند اثر بخشي ليزر به اثبات رسيده است. پس از ليزر، برخي موها فورا مي‌افتند ولي اغلب موها در عرض ۲ هفته از بين مي‌روند. ‌

دستگاه لیزر خانگی چند کاره DEESS

در حال حاضر، هيچ روش قاطعي در جهان براي درمان كامل و دايمي موهاي زايد وجود ندارد ولي در بين روش‌هاي موجود، ليزر از همه موثرتر و دايمي‌تر است. البته اين حرف به آن مفهوم نيست كه همه موهاي زايد در اثر ليزر به صورت دايمي از بدن مي‌روند. به هر حال، حتي اگر پس از ليزر هم موها مجددا رشد كنند، اولا به تعداد كم رشد مي‌كنند و بيرون مي‌آيند. ثانيا، در اكثر موارد، اين موها كركي و نرم هستند. سال‌هاست كه از ليزر براي رفع موهاي زايد استفاده مي‌شود و اين كار مورد تاييد سازمان غذا و داروي آمريكا و بسیار از متخصصان و پزشکان هم قرار گرفته است. متخصصان پوست مي‌گويند: هر چقدر پوست بيمار روشن تر و موهاي زايدش تيره‌تر باشند، احتمال اثر بخشي ليزر بيشتر مي‌شود. ‌

استفاده از این دستگاه ها علاوه بر سهولت استفاده و قابل حمل بودن ، می تواند از نظر اقتصادی به طور قابل ملاحظه ای مقرون به صرفه باشد. این بدان معناست که با هزینه ای بسیار کم می توانید دستگاهی تهیه کنید که علاوه بر شما ، تمامی اعضای خانواده دوستان و آشنایان نیز از این دستگاه زیبایی استفاده کنند. و از اثرات آن بر روی بدن خود لذت ببرند

دستگاه لیزر خانگی چند کاره DEESS

دستگاه لیزر خانگی چند کاره DEESS – رفع دائمی موهای زائد

این دستگاه فوق العاده قدرتمند می تواند ۳ مورد از مهمترین خدمات زیبایی ارائه شده در کلینیک ها و مراکز زیبایی را به شما ارائه کند:

۱ – لیزر موهای زائد: اگر می خواهید برای همیشه از شر موهای زائد ( موهای اضافی بدن ) صورت و بدن خود خلاص شوید ، کافیست از دستگاه لیزر خانگی DEESS استفاده کنید.

۲ – جوانسازی پوست: دیگر نگران مشکل چین و چروک پوست خود نباشید. چرا که با استفاده از این دستگاه می توانید چین و چروک پوستتان را برطرف کنید و شفافیت و درخشندگی را به پوست خود بازگردانید. و جوانی را برای خود به ارمغان بیاورید

۳ – برطرف کننده جای جوش و لک: اگر پوست شما چرب است و بر روی سطح آن جای جوش، لک، آکنه و زخم وجود دارد، کافیست از این دستگاه استفاده کنید تا نتیجه معجزه آسای آن را ببینید. پس از استفاده از این دستگاه دیگر اثری از جای جوش و لک بر سطح پوست شما وجود نخواهد داشت. از نتایج حاصله حیرت زده خواهید شد

همه ی این خدمات با داشتن دستگاه لیزر خانگی چند کاره DEESS میسر است و شما را از مراجعه به مراکز زیبایی بی نیاز می کند.

.

دستگاه لیزر خانگی چند کاره

دستگاه لیزر خانگی چند کاره دس DEESS

نحوه کار با دستگاه لیزر خانگی چند کاره DEESS

آموزش تمامی مراحل استفاده از دستگاه با جزئیات کامل همراه با تصاویر رنگی به زبان شیرین فارسی در این پکیج تعبیه شده است که استفاده از این دستگاه را به سادگی هرچه تمام تر برای شما میسر می سازد. نیازی به گذراندن دوره های سخت و فشرده و طاقت فرسا ندارید، چرا که در یک جلسه تمامی نکات این دستگاه را یاد خواهید گرفت و برای خودتان یک متخصص پوست تمام عیار خواهید شد!

.

گارانتی:

دستگاه لیزر چند کاره خانگی دس DEESS با یک عمر ماندگاری برای شما ، دارای ۲۴ ماه ( دو سال ) گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. به همین دلیل می توانید با آرامش خاطر این دستگاه را سفارش داده و زیبایی خود را دو چندان کنید.

.

مشخصات فنی دستگاه لیزر پوست خانگی DEESS

منبع تغذیه : برق شهری – اتصال با سیم

برق ورودی : ۳۶W

میزان ولتاژ : ۱۰۰V – ۲۴۰V

میزان فرکانس : ۵۰Hz – ۶۰Hz

طول موج IPL تی پی ال : ۵۱۰nm

تعداد فلاش : ۵۰,۰۰۰ شات با قابلیت تعویض سری

دستگاه لیزر پوست خانگی چند کاره DEESS - جاون سازی پوست

اقلام موجود در پکیج دستگاه لیزر خانگی DEESS

  • دستگاه موبر
  • لامپ (سری دستگاه)
  • دوشاخه
  • آداپتور
  • عینک محافظ
  • دفترچه راهنمای فارسی
  • دی وی دی آموزشی
  • کیف مخملی

.

لامپ موجود در این پکیج جهت استفاده از لیزر موهای زائد می باشد. برای استفاده از قابلیت جوانسازی پوست و همینطور برطرف کردن جای جوش و لک ، می توانید لامپ (سری) های مخصوص به هر کدام (در بسته ارسالی موجود می باشد) را نیز اضافه کنید.

خرید پستی محصول

ما را در تلگرام دنبال کنید

telegram.me/kimkala

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram.com/kimkalaa


برچسب ها: فروش ویژه دستگاه لیزر خانگی چند کاره , دستگاه لیزر , لیزر خانگی , چندکاره , کرمان ,