صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش ساعت مچی زنانه و مردانه

توضیحات محصول

ست ساعت مچی تیسوت T035627 – زنانه و مردانه

ساعت تیسوت TISSOT ست یا جفتی ( زنانه و مردانه ) مدل T035627 محصول “های کپی” است. در ساخت این ساعت در بخش بدنه و بند تمام استیل مرغوب و موتور بسیار دقیق میوتای ژاپن است (سه موتوره) که قابلیت نمایش تاریخ, کرنوگراف یا زمان سنج, شب و روز و روزهای هفته (در ساعت مردانه) را دارد (تمامی موتورها فعال است). کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، ساخت کشور ژاپن می باشد

لازم به ذکر است این محصول مانند اکثر ساعت های عرضه شده در این فروشگاه دارای ضمانت بالاترین کیفیت قبل از نمونه اصلی دارا است.

ست ساعت مچی تیسوت T035627

بالاترین درجه کیفیت A++
سه موتوره و کرنوگراف
نمایش تاریخ و شب و روز
ضد آب تا ۸۰ درصد
بدنه و بند از جنس استیل ضد حساسیت
شیشه ضد خش
اندازه صفحه: مردانه (۴۲mm) زنانه (۳۲mm)
وزن کلی: مردانه (۲۰۶g) زنانه (۱۳۳g)
موتور میوتا ژاپن
یک سال گارانتی

ارسال رایگان به سراسر کشور – ارسال با پیک در تهران و تحویل سریع

ست ساعت مچی تیسوت T035627

تاریخچه ی شرکت تیسوت Tissot :

شرکت ساخت ساعت مچی تیسوت (Tissot) در سال ۱۸۵۳ میلادی توسط آقای چارلز فلیسین تیسوت و فرزند وی در شهر لولوکول سوئیس افتتاح شد. این کمپانی به واسطه خلاقیت این پدر و پسر و شروع قوی نام پر آوازه ای در این صنعت برای خود دست و پا کرد که تا به امروز نیز مستحکم به کار خود ادامه داده است. تیسوت در سال شروع به کار توانست اولین نمونه از ساعت جیبی را که توان نمایش دو زمان مجزا را داشت تولید کند. آقای چارلز فلیسین از بدو تاسیس رویای جهانی شدن تیسوت را در سر می پروراند تا در سال ۱۸۵۸ میلادی با ترک کشور سوئیس در کشور روسیه به کار خود ادامه دهد که البته این سفر برای وی خوش آیند بود و وی توانست تعداد قابل توجهی از ساعت های جیبی تیسوت را در روسیه (شوروی سابق) به فروش برساند, در ادامه و در بین سالهای ۱۹۲۹ و ۱۹۳۰ میلادی این شرکت موفق به ساخت اولین ساعتی شد که نیروی مغناطیس روی آن تاثیری نمی گذاشت.

ست ساعت مچی تیسوت T035627

ست ساعت مچی تیسوت T035627 – زنانه و مردانه

زمان زیادی از تاسیس این شرکت نمی گذشت که ساعت های تیسوت به عنوان وقت نگهدار مسابقاتی چون موتورسواری, دوچرخه سواری, هاکی و… شد همچنین به یکی از پشتیبانان مالی مسابقات لوتوس, رنو و چند کمپانی دیگر شد.

خرید پستی محصول

ما را در تلگرام دنبال کنید

telegram.me/kimkala

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram.com/kimkalaa


برچسب ها: فروش ویژه ست ساعت مچی تیسوت T035627 , ست ساعت مچی , فروش , گرگان , لرستان ,