صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
سرویس قابلمه 15 پارچه

توضیحات محصول

فروش سرویس قابلمه ۱۵ پارچه اصل

این سرویس قابلمه دارای ۱۵ پارچه می باشد. که دارای ۳ قابلمه ، ۱ ماهی تابه ( در ۴ رنگ ) به همراه ۶ تا کفگیر ، قاشق و ملاقه مخصوص ، ۱ پیش بند و دستکش می باشد. دیگه چی میخواهید! همه چیزه آماده هست برای یک آشپزی حرفه ای…. یک میزبانی خوب! یک زندگی آسون!

مهمترین تفاوت این سرویس قابلمه با سایر قابلمه ها : در پوش این ظروف ها کاملا از جنس پیرکس است و مثل درپوش های دیگر که حاشیه استیل دارند جرم نمی گیرد و کاملا بهداشتی می باشد. و شما از نگهداری این سرویس قابلمه اذیت نخواهید شد بلکه از نگهداری آسان و شستشو و تمیز کردن این سرویس قابلمه لذت خواهید برد. پوشش بیرونی این ظرفها نیز از الیاف چروک بوده و رنگ بندی بسیار شاد و متنوع در یک سرویس زیبائی خاصی به آشپزخانه میدهد و در هر نگاه به آشپزخانه خود لذت خواهید برد! هم قابلمه هم دکوراسیون!

سرویس قابلمه

سرویس قابلمه دارای ۲ لایه تفلون می باشد و جنس قابلمه از آلومینیوم میباشد و کفی قابلمه طوری طراحی شده که که حرارت را بصورت مساوی به همه جای قابلمه انتقال میدهد، و پخت غذا در همه قسمت های قابلمه بصورت یکسان خواهد بود و دیگر مشکل سوختن قسمتی از غذا را نخواهید داشت. دستگیره های این قابلمه از جنس باکالیت خالص بوده و مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت دارد و مقاومت بالایی در پخت و پز های طولانی مدت دارد.

فروش ست کامل قابلمه و ماهیتابه

سرویس قابلمه

دارای نشان استاندارد و یک سال گارانتی معتبر تعویض

۱۵ روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری (بدیهی است که هزینه پست برگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود)

تولید شده با آلومینیوم با دوام

تولید و ساخت ایران – تولید کارخانجات تفلون جنوب

ارسال ریگان به سراسر ایران با پست جمهوری اسلامی ایران

حمایت از تولید داخل

خرید پستی محصول

ما را در تلگرام دنبال کنید

telegram.me/kimkala

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram.com/kimkalaa


برچسب ها: فروش ویژه سرویس قابلمه , سرویس قابلمه , فروش قابلمه , نارمک , ونک ,