صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش عطر و ادکلن

فروش عطر و ادکلن

قیمت: 0 تومان

توضیحات محصول

عطر ادکلن کرید ایرس تیوبریوز زنانه – Iris Tubereuse

عطر ادکلن ایرس تیوبریوز زنانه محصولی از شرکت کرید Creed company که در سال ۲۰۱۴ با رایحه ملایم و شیرین روانه بازار گردید. این عطر ادکلن زیبا و بسیار خوش بو، در حجم ۱۰۰ میلی لیتر به فروش می رسد.

CREED تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است که در سال ۱۷۶۰ توسط Olivier Creed ششمین نسل سازنده عطر در پاریس تاسیس و نسل به نسل به فرزندانش منتقل شد. CREED به بیش از ۱۰ خاندان سلطنتی و مردم فهیم دنیا در حدود ۲۵۰ سال خدمت کرده است.

ادکلن کرید ایرس تیوبریوز زنانه

کمپانی CREED به شدت به استانداردهای کیفی محصولات خود پایبند بوده و مصمم ترین حامی و طرفدار صنعت مواد طبیعی در عطر به شمار می رود چرا که از روشهای تولید دستی، شامل پالایش و تصفیه استفاده می کند. بنابراین CREED یکی از برندهای مطرح و لوکس و سلطنتی بشمار می رود که دارای مشتریان وفاداری است که شامل اعضای خاندان سلطنتی، سوپر استارهای هالیوود، سیاستمداران، بیزینسمن های نامدار، ورزشکاران، موزیسین ها و مردم فهیم که ارزش زیبایی و کیفیت را می دانند.

عطر ادکلن کرید ایرس تیوبریوز زنانه - Iris Tubereuse

ادکلن ایرس تیوبریوز زنانه

در هرم بویایی ایرس تیوبریوز در ابتدا صمغ گالبانوم ُ پرتقال و بنفشه حضور دارند. درنت میانی با گل مریم ُ گل سوسن و گل برف ادامه پیدا میکند و در نهایت با وانیل ُمشک و شکوفه پرتقال رایحه عطر تکمیل میگردد. یکی از بهترین رایحه های موجود در جهان، مورد پسند همگان… ماندگاری بسیار بالا… فقط یکبار از این ادکلن بزنید دیگر هیچ ادکلنی را در دنیا پسند نخواهید کرد جز… ادکلن کرید ایرس تیوبریوز

عطر ادکلن کرید ایرس تیوبریوز زنانه - Iris Tubereuse

از نظر کارشناسان اسپلندور ایرس تیوبریوز زنانه محصولی است که شما میتوانید در تمامی ماه های سال (چهار فصل ) از آن استفاده کنید.

ارسال رایگان به سراسر ایران / تهران با پیک موتوری / شهرستان با پست جهموری اسلامی ایران

خرید پستی محصول

ما را در تلگرام دنبال کنید

telegram.me/kimkala

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

instagram.com/kimkalaa


برچسب ها: فروش ویژه ادکلن ایرس تیوبریوز زنانه , فروش , ادکلن , ادکلن زنانه , نیاوران ,